Spousta řečí



Inu na to velice jednoduchá odpověď. Protože lidé se stali zhýčkanými a rozmazlenými. Když podobná slova o ovzduší řeknete před lidmi, kteří mají automobil, koledujete si o nakládačku. Oni přece nebudou používat MHD, nebo nebudou chodit pro nákup pěšky. Nevím, jak dalece lze omluvit ty, kteří automobil, tedy osobní nebo nákladní nutně potřebují k životu. A do toho by se daly počítat také zemědělské stroje, třeba traktory. Na dotaz, proč se zemědělec nevrátí ke koním snad ani nemá cenu reagovat. Zeptejte se ho na to sami a připravte se na útěk.

nový traktor

Neúprosným faktem je to, že to málo co se dělá pro čistější vzduch se strašně okecává, a nakonec se přijde s maličkostí, která řidiče a majitele akorát rozčiluje. To jsou takové ty systémy jako AdBlue a věci tomu podobné. Člověk si kupuje automobil, aby mu dobře sloužil a ne proto, aby luštil hloupé hlášky těchto podivných systémů, které jim občas zablokují startovací sekvenci jen proto, že se počítači něco nezdá. Majitel vozu pak jedná dle své povahy. Někdo bere do ruky kladivo a do stroje vztekle buší, nebo jej podkládá dynamitem. To záleží jak na povaze, tak na tom, co má po ruce.

nový stroj

Nelze se pak tedy divit, že zemědělci nechávají ve svých traktorech při chiptuningu tyto věci vypínat, blokovat nebo zcela dávat pryč a posléze si dají upravit motorovou mapu. To platí například pro nové traktory firmy John Deere, ale také ty další. Ty, které již mají minipočítače, které řídí spoustu věcí a hlídají hlavně motor plus spaliny. Proto dochází k operaci, která se nazývá chiptuning, deaktivace Adblue systému a deaktivace DPF filtru pevných částic John Deere 8335 R Profi-chiptuning. A nikdo se tomu už vůbec nediví, protože má stejné zkušenosti a je jedno zda řídí tahač, traktor, neb jen obyčejný osobní automobil. Pokud tuto službu chcete také, klikněte na odkaz výše.

About

Spousta řečí



Inu na to velice jednoduchá odpověď. Protože lidé se stali zhýčkanými a rozmazlenými. Když podobná slova o ovzduší řeknete před lidmi, kteří mají automobil, koledujete si o nakládačku. Oni přece nebudou používat MHD, nebo nebudou chodit pro nákup pěšky. Nevím, jak dalece lze omluvit ty, kteří automobil, tedy osobní nebo nákladní nutně potřebují k životu. A do toho by se daly počítat také zemědělské stroje, třeba traktory. Na dotaz, proč se zemědělec nevrátí ke koním snad ani nemá cenu reagovat. Zeptejte se ho na to sami a připravte se na útěk.

nový traktor

Neúprosným faktem je to, že to málo co se dělá pro čistější vzduch se strašně okecává, a nakonec se přijde s maličkostí, která řidiče a majitele akorát rozčiluje. To jsou takové ty systémy jako AdBlue a věci tomu podobné. Člověk si kupuje automobil, aby mu dobře sloužil a ne proto, aby luštil hloupé hlášky těchto podivných systémů, které jim občas zablokují startovací sekvenci jen proto, že se počítači něco nezdá. Majitel vozu pak jedná dle své povahy. Někdo bere do ruky kladivo a do stroje vztekle buší, nebo jej podkládá dynamitem. To záleží jak na povaze, tak na tom, co má po ruce.

nový stroj

Nelze se pak tedy divit, že zemědělci nechávají ve svých traktorech při chiptuningu tyto věci vypínat, blokovat nebo zcela dávat pryč a posléze si dají upravit motorovou mapu. To platí například pro nové traktory firmy John Deere, ale také ty další. Ty, které již mají minipočítače, které řídí spoustu věcí a hlídají hlavně motor plus spaliny. Proto dochází k operaci, která se nazývá chiptuning, deaktivace Adblue systému a deaktivace DPF filtru pevných částic John Deere 8335 R Profi-chiptuning. A nikdo se tomu už vůbec nediví, protože má stejné zkušenosti a je jedno zda řídí tahač, traktor, neb jen obyčejný osobní automobil. Pokud tuto službu chcete také, klikněte na odkaz výše.

About