Stavební odvětví má velmi široké rozpětí. Tvoří jeden ze základních opěrných pilířů současné společnosti, ať už se jedná o výstavbu silnic a dálnic, mostních konstrukcí, železničních tratí, vodních staveb, obchodních center, úřadů, sportovišť a zdravotnických zařízení, anebo se tato pracovní činnost soustředí na městská sídliště, obytné domy a rekreační objekty. Stavební firmy staví a rekonstruují stavby na základě projektů a úzce spolupracují s jinými řemesly, například s elektrikáři a instalatéry. Stavební činnost můžeme (nejen) v naší zemi považovat za klíčovou pro udržení a rozvoj současné společnosti a lze tedy tvrdit, že podpora těchto profesí má svůj význam i na internetu.

Tam je zapotřebí vhodná propagační činnost skrze webové prezentace a nabídku prací pro různé subjekty. Propagace stavební firmy staví svůj úspěch na přehledném webovém portálu, který je v dosahu pro internetové vyhledávače. Jinými slovy to znamená, že o dobrou pozici při vyhledávání se stará strategie SEO, která vyhledávačům dává najevo, že tamní zdroj je dostatečnou autoritou a je vhodný pro zařazení mezi weby na předních pozicích.

Touto problematikou se zabývá společnost, jejímž cílem je tvorba webu v Olomouci Imperialmedia.cz a řešení SEO. Zkušení profesionálové využívají různých nástrojů a pracovních činností, například správy PPC kampaní a optimalizace SEO, a kromě tvorby webu také vytváření firemního loga, produktových fotografií a firemních a reklamních spotů. Stavební společnost pak může mít k dispozici webové stránky, s nimiž lze konkurovat jiným subjektům a nabízet takové služby, se kterými lze zajistit prosperitu a dobré jméno na trhu. K úspěšnému podnikání také mohou přispět dobré nezávislé zákaznické reference, jejichž plné znění lze na webových stránkách uveřejnit a vytvářet s nimi pozitivně laděnou reklamu.